به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند ۳ نفره سرقت در لرستان خبر داد و اظهار داشت: نفر اول این باند سابقه سرقت‌های متعدد قبلی داشت و در نهایت اعضای این باند مورد رصد قرار گرفته و در عملیاتی توسط پرسنل پلیس آگاهی استان دستگیر شدند. وی […]



به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند ۳ نفره سرقت در لرستان خبر داد و اظهار داشت: نفر اول این باند سابقه سرقت‌های متعدد قبلی داشت و در نهایت اعضای این باند مورد رصد قرار گرفته و در عملیاتی توسط پرسنل پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌ها و اقدامات تخلیه اطلاعاتی سارقان، ۲۵ نفر مالباخته شناخته شد، تصریح کرد: اموال کشف شده ۲۳۰ قلم هستند که ارزش ریالی آنها ۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر عبور کالای قاچاق در محور آزادراه پل زال-خرم آباد بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان پلدختر در مسیر تردد خودروها مستقر و در نهایت ۲ دستگاه کامیون کشنده کانتینردار مشاهده و برای بررسی بیشتر با هماهنگی قضائی توسط مأموران متوقف شدند.

سردار الهی با تأکید بر اینکه خودروهای مذکور از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی کشور در حرکت بودند، اظهار داشت: مأموران در بازرسی از کامیون‌ها موفق به کشف ۱۵۸۰ کارتن انواع قطعات دستگاه ساندویچ ساز شامل پیچ، سیم رابط برق، بدنه، روکش، انواع قطعات فلزی و پلاستیکی و… ساخت کشور چین، فاقد مدارک مثبته گمرکی شدند.

وی با اشاره به توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق و انتقال آنها به پارکینگ یادآور شد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر عزم فراگیر پلیس در مبارزه با پدیده نابهنجار قاچاق به منظور تقویت و حمایت مستمر از تولیدات ملی افزود: در این عملیات هر ۲ راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.



Source link