به‌گزارش خبرگزاری مهر، سیدامین قاسمی امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: در جلسه کمیته اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان لرستان، مبلغ ۴۷ میلیارد ریال با هدف اجرای ۲ طرح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های خرم آباد و بروجرد اختصاص یافت. وی گفت: از این رقم مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به منظور ایجاد یک واحد اقامتگاه […]



به‌گزارش خبرگزاری مهر، سیدامین قاسمی امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: در جلسه کمیته اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان لرستان، مبلغ ۴۷ میلیارد ریال با هدف اجرای ۲ طرح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های خرم آباد و بروجرد اختصاص یافت.

وی گفت: از این رقم مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به منظور ایجاد یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهر بروجرد هزینه خواهد شد که شامل یک واحد اقامتی و رستوران سنتی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغالزایی در این طرح ۲۵ نفر به صورت مستقیم باشد.

قاسمی گفت: مبلغ ۷ میلیارد ریال دیگر نیز برای ایجاد یک اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه «ده‌پیر» شهرستان خرم‌آباد هزینه خواهد شد که میزان اشتغالزایی در آن طرح نیز ۵ نفر به صورت مستقیم خواهد بود.



Source link