رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: تالارداران، قهوه‌خانه‌ها و تفریح‌گاه‌ها جزو گروه‌های شغلی دو به بعد هستند و در حال حاضر تعطیل هستند و اگر شرایط کرونایی استان قرمز و نارنجی باقی بماند در هفته‌های آینده این واحدها مجوز فعالیت نخواهند داشت.


منوچهر اسبکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: اصناف لرستان طی سه هفته‌ای که محدودیت‌های کرونایی برقرار بود همکاری بسیار خوبی با دولت داشتند.

وی با بیان اینکه در لرستان ۵۶ هزار واحد صنفی دارای مجوز هستند، افزود: در حال حاضر در مرکز استان تنها گروه‌های اول و دوم مجوز باز بودن را دارند و این مجوز تنها در صورتی‌که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اعتبار دارد.

 رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: تالارداران، قهوه‌خانه‌ها و تفریح‌گاه‌ها جز گروه‌های شغلی دو به بعد هستند و در حال حاضر تعطیل هستند و اگر شرایط کرونایی استان قرمز و نارنجی باقی بماند در هفته‌های آینده نیز مجوز فعالیت نخواهند داشت.

 اسبکوه با اشاره به اینکه  مقرر شده که نیروی انتظامی با سالن‌هایی که  در این ایام اقدام به برپایی مراسمات عروسی می‌کنند به شدت برخورد کند، تصریح کرد: قرار است دولت در حوزه‌های پرداخت تسهیلات، فرصت دادن برای پرداخت تسهیلات همکاری‌هایی را با اصناف انجام دهند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link