دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد، ضمن تاکید مجدد بر دعوت از آیت‌الله رئیسی جهت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تحقق این مهم را پایه‌گذار دولت جوان و حزب‌الهی عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر ظهر امروز ضمن تبریک عید سعیدفطر، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته با حضور هیات موسس انتخابات شورای ائتلاف خرم‌آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، بیش از ۸ هزار نفر از لرستان در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ثبت‌نام کردند که از این تعداد هزار و ۸۰۰ نفر از مرکز استان هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد به رقابت ۱۳۲ کاندیدا برای ورود به این مجموعه اشاره و تصریح کرد: در نهایت و پس از رای‌گیری روز گذشته، ۲۱ نفر با کسب بیشترین آرا به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد افزوده شدند.

بازگیر بیان داشت: از مجموع ۲۱ نفر منتخب، از رده سنی بزرگسالان ۸ نفر، رده سنی جوانان ۹ نفر و از جامعه بانوان نیز ۴ نفر به مجموعه شورای ائتلاف خرم‌آباد راه پیدا کردند.

وی، ضمن تاکید مجدد بر دعوت از آیت‌الله رئیسی جهت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تحقق این مهم را پایه‌گذار دولت جوان و حزب‌الهی عنوان کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد، همه آحاد مردم و انقلابی را به همدلی و یکپارچگی در راستای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی دعوت کرد تا بار دیگر به فرامین رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی لبیک گفته شود.

انتهای پیام/




Source link