نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی بایستی در اجرای قانون با کسی تعارف نداشته باشد البته این موضوع با بحث بی رحمی متفاوت است


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی  امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام عرصه های امنیتی و خدمت رسانی به مردم حضور موثری دارد. 

وی با بیان اینکه در این مقطع حساس نیروهای مسلح بایستی استحکام و همگرایی بیشتری پیدا کنند، افزود: استان لرستان در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی در حوزه فرهنگی و اقتصادی آغاز کرده است که لازمه این اتفاق حضور نیزوی انتظامی قدرتمند بوده است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: نیروی انتظامی بایستی در اجرای قانون با کسی تعارف نداشته باشد البته این موضوع با بحث بی‌رحمی متفاوت است. 

شاهرخی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بایستی حامی افراد دردمند جامعه باشد، تصریح کرد: نظام سلطه طی  ۲۵۰ سال گذشته به دنبال اسلام‌زدایی در جهان بوده است اما لطف الهی و هوشیاری و هوشمندی امام راحل(ره) و مردم مانع اجرای این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با روش‌های گوناگون به دنبال ایجاد آسیب‌های اجتماعی در کشور  است و برای مقابله با این آسیب بایستی ابتدا وضعیت امنیتی موجود حفظ شود و در مرتبه دوم  این موضوع ارتقا یابد. 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی بایستی در حوزه‌هایی مانند برخورد با اراذل و اوباش، توزیع مواد مخدر، جلوگیری از نزاع‌های قبیله‌ای، جمع آوری سلاح و مبارزه با قاچاق کالا تلاش بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

پاسخبازارسال




Source link