رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: از ظهر دیروز محدودیت‌های ورود به شهر‌های لرستان آغاز شده است و بر اساس این محدودیت‌ها ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای استان ممنوع است و ماشین‌های متخلف بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.


مرتضی چغلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: از ظهر دیروز محدودیت‌های ورود به شهر‌های لرستان آغاز شده است و این محدودیت‌ها تا ظهر روز شنبه ادامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس این محدودیت‌ها ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای استان ممنوع است، افزود: در پلیس راه‌ها به ماشین‌ها در این حوزه تذکر داده‌ می‌شود و در صورتیکه که آنان نسبت به تذکر بی توجه باشند بین ۵۰۰ هزار تومان  تا یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان بیان کرد: همچنین ورود به به مناطق گردشگری و تفریحی استان  توسط پلاک‌های بومی ممنوع است و با افرادی که در این محل‌ها حضور پیدا کنند برخورد جدی می‌شود.

چغلوند با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت‌های شبانه در  شهرهای استان وجود دارد، تصریح کرذ: بر اساس این محدودیت‌ها حضور خودروها  در خیابان‌ها از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ممنوع  است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link