به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی گفت: لرستان ۴ هزار و ۳۰۰ شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از جمله شهدای نیروی انتظامی که موجب افتخار این استان است. وی افزود: نیروی انتظامی نیرویی با تلاش و خستگی ناپذیر در […]



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی گفت: لرستان ۴ هزار و ۳۰۰ شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از جمله شهدای نیروی انتظامی که موجب افتخار این استان است.

وی افزود: نیروی انتظامی نیرویی با تلاش و خستگی ناپذیر در سراسر کشور است و در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و در ایجاد امنیت و آرامش نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نقش نیروی انتظامی را بسیار درخشان و چشم گیر برشمرد و گفت: پلیس در تمام شبانه روز و ایام تعطیل به خدمت رسانی به مردم می‌پردازد که این تلاش مورد نظر ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام شاهرخی ضمن تقدیر از سردار اشتری در توجه ویژه به استان لرستان از نظر امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی، تصریح کرد: احساس امنیت در لرستان کم نظیر است و این جز به خاطر تلاش کارکنان پلیس فداکار چیز دیگری نیست.

وی گفت: احساس امنیت زمینه ساز اقتصاد، سرمایه گذاری اقتصادی و احساس امنیت در لرستان مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: موقعیت کلیدی لرستان با استان‌های همجوار این استان را مورد توجه خاص قرار داده که می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی از برخورد با اراذل اوباش، انهدام باندهای سلاح و مهمات و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.



Source link