به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار مردم شهید پرور استان لرستان نصیب ما شده است و در خدمت نماینده ولی فقیه هستیم که با صحبت‌های حکیمانه خود ما را مورد ارشاد قرار […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار مردم شهید پرور استان لرستان نصیب ما شده است و در خدمت نماینده ولی فقیه هستیم که با صحبت‌های حکیمانه خود ما را مورد ارشاد قرار دادند.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز محدودیت‌های ترددی در استان‌ها شروع شده و تا روز شنبه ادامه دارد و همکاران ما در حال اعمال قانون هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی بین استانی است و براساس رنگ بندی صورت گرفته اعمال قانون خواهد شد.

سردار اشتری به مردم توصیه کرد از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند و در منزل بمانند تا ان شاالله شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولیت امنیت انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رأی با پلیس است و نیروی انتظامی از دو ماه گذشته برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام داده است، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه را داریم.



Source link