معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در حال اجرا است که در مرکز استان نیز اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در حال اجرا است که در مرکز استان نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: خدا را شاکریم در این ماه مبارک رمضان با هم‌افزایی که بین مجموعه های خدمات‌رسان در سطح استان و ظرفیت خیرین که پای کار آمد و توانی که گروه‌های جهادی ما گذاشتند،توانستیم در مرحله چهارم بالغ بر ۳۲ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اهدا بالغ بر ۴۰ جهیزیه را به زوجین نیازمند، طبخ حدود ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم و  آزادی ۳۴ زندانی را در این ایام نیز انجام دادیم.

سوری با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با همکاری خیرین عزیز گروه های جهادی در قالب رزمایش مومنانه به مردم استان خدمات ارائه دادیم، گفت:تا پایان بیماری منحوس که بخشی از جامعه ما را متضرر کرد در کنار آنها خواهیم بود و افراد کم بضاعت را یاری خواهیم داد .

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه استان گام‌های بزرگتری در زمینه اشتغال، تهیه بسته معیشتی، بسته آموزشی، تامین جهیزیه،بسته بهداشتی و تامین مایحتاج مردم بر می‌دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: از سال گذشته  و از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون چیزی حدود ۲۰۰ هزار بسته را جدای از عملکرد ستاد اجرایی و بنیاد علوی و غیره بلکه توسط سپاه پاسداران  در اختیار مردم قرار گرفته است.

سوری خاطر نشان کرد: همچنین بالغ بر ۶۰۰ جهیزیه ربرای نیازمندان تأمین شد، بیش از ۱۵۰ زندانی را در این مدت آزاد کردیم،  ۷۰۰ هزار غذای گرم طبخ شده و  بالغ بر  ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی بین مردم استان توزیع شد و سعی خواهیم کرد همین روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/




Source link