معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان لرستان گفت: امسال برای جمع آوری فطریه مردم لرستان علاوه بر روش‌های پرداخت الکترونیک یک هزار و ۹۸۷ پایگاه در سراسر استان در نظر گرفته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید طائف امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) امسال تدابیر خاصی برای جمع‌آوری فطریه مردم در نظر گرفته است که یکی از این اقدامات در نظر گرفتن یک هزار و ۹۸۷ پایگاه در سراسر لرستان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد مرکز جمع‌آوری ۲۲ پایگاه در مصلی‌ها، ۳۵ پایگاه در میادین و ۲۰۳ پایگاه به محوریت مراکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند، افزود: همچنین یک هزار و ۷۲۷ پایگاه در  شورای زکات روستاها قرار دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان لرستان بیان کرد: همچنین مردم می‌توانند از طریق سامانه ودرگاه های پرداختی مانند کددستوری    #۵ * ۸۸۷۷ *، سایت امداد   www.emdad.ir و تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷ اقدام به پرداخت فطریه کنند.

طائف در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: همچنین مردم می‌توانند با استفاده از  اپلیکیشن های، بله , بام ، سکه ، ایوا و سنا مبلغ فطریه خود را پرداخت کنند.

  لازم به ذکر است که بنا بر اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، زکات فطره برای هر فرد با قوت غالب گندم ۲۰ هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم است.

همچنین افراد می‌توانند مبلغی معادل ۳ کیلوگرم برنج را متناسب با نوعی که مصرف می‌کنند به عنوان زکات فطره پرداخت کنند.

همچنین کفاره غیرعمدی روزه به ازای هر روز ۵ هزار تومان و براری کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link