نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال وحدت هستیم، گفت: شورای وحدت و ائتلاف در حال حاضر به هم نزدیک بوده و به دنبال انتخاب یک کاندیدا هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت نژاد عصر امروز در نشست هم اندیشی شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با اصحاب رسانه با بیان‌اینکه تشکیل شورای وحدت صرفا مربوط به انتخابات نیست، عنوان کرد: شورای وحدت پس از انتخابات نیز شرایط و هویت خود را حفظ خواهد کرد.

تکیه بر وحدت نیروهای انقلاب 

وی افزود: شورای وحدت نیروهای انقلاب دنبال ایجاد وحدت بین همه نیروهای انقلاب است ،تعارض و مخالفتی با هیچ جریانی ندارد دست دوستی به سوی همه دلسوزان دراز می‌کند.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان تاکیدکرد: ما به دنبال مشارکت همه اقشار و طبقات مردمی است  و در این رابطه کمیته‌های مختلفی شکل گرفته است.

شریعت نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شورای وحدت دو هیات اجرایی در حوزه شوراها و ریاست جمهوری دارد، نقش حوزه شوراها در معرفی کاندیداهای اصلح، توانمند، سالم و متعهد است.

وی با بیان اینکه کلید شهر در دست شورای شهر است، افزود: خرم‌آباد نیاز به اتفاقات بزرگی در حوزه عمران و گردشگری دارد ما به دنبال این هستیم که افراد با برنامه و صاحب ایده به شورای شهر ورود کنند.

نیازمند عقلانیت در انتخابات هستیم

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با تاکید بر اینکه ما به شدت نیازمند عقلانیت در انتخابات هستیم، عنوان کرد: شورای وحدت در انتخابات دخیل نیست اما در معرفی و شناسایی افراد کارآمد، متخصص و شایسته ورود می‌کند.

شریعت نژاد گفت: هیات اجرایی شورای وحدت در حوزه ریاست جمهوری اهدافی را دنبال می‌کند که منبعث از امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین منطبق بر سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی است.

تاکید بر مشارکت حداکثری

وی خاطرنشان کرد: شورای وحدت به دنبال مشارکت حداکثری است، هر چند مردم از وضع موجود  گله‌مند هستند اما نباید فرصت مشارکت را برای روی کار آمدن دولت کارآمد و خدمتگزار را از دست داد.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان گفت: مردم باید سهم خود را از حاکمیت در صندوق های رای ببینند، شورای وحدت بدون دخالت در عزل و نصب‌ها به معرفی کاندیداها و مشارکت حداکثری‌که سیاست راهبردی است، می‌پردازد.

حضور رییسی و افزایش مشارکت  

شریعت نژاد در خصوص حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در انتخابات بیان کرد: وی نه تنها نکته تاریکی در زندگی ندارد بلکه نشان داده که  کارآمد است و پرچم دار مبارزه با اختلاس رانت‌های نجومی است.

وی با اشاره به اینکه حضور حجت الاسلام رییسی در انتخابات یک مطالبه عمومی است، گفت: حضور وی وحدت و همگرایی را ایجاد خواهد کرد از سویی سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با اشاره به نقش دولت در برگزاری انتخاباتی آرام، بیان کرد: امنیت و آرامش دو مقوله مهم در انتخابات است که دولت باید در این زمینه فضا و بستر را فراهم کند.

شریعت نژاد خاطر نشان کرد: عملکرد ضعیف دولت باعث رنجش مردم شده، اما مردم باید به این نکته توجه کنند که با قهر کردن از صندوق‌های رای هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد، اما اگر در انتخابات مشارکت داشته باشند دولتی که ناکارآمد بوده کنار می‌رود.

ناامید کردن مردم گناه نابخشودنی است 

وی گفت: هنر دموکراسی این است که فرصت  چرخش و جابجایی نخبه و قدرت را ایجاد می‌کند.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان تاکید کرد: ناامید کردن مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است ، این ترفند دشمنان است که مردم پای صندوق رای حاضر نشوند.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه همه در یک کشتی نشسته‌ایم ، گفت: همه کسانی که وفادار به انقلاب هستند حق مشارکت دارند و هیچ نگاهی بر قلع و قمع و حذف کسی نیست.

وی بیان کرد: افرادی که خود روزی کاره‌ای بودند، حال ‌که دستشان خالی است از زمین و زمان انتقاد می‌کنند، در واقع این رفتارها کلاهبرداری انتخاباتی و سیاسی است.

نایب رییس شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال وحدت هستیم، تصریح کرد: شورای وحدت و ائتلاف در حال حاضر به هم نزدیک بوده و به دنبال انتخاب یک کاندیدا هستند.

شریعت نژاد در پایان صحبت‌های خود گفت: حتی نزدیکان حجت الاسلام رییسی نمی‌دانند که وی چه زمانی برای ثبت نام در  انتخابات حاضر می‌شود، این هم هنر وی است که نمی‌خواهد فضا را ملتهب کند، اما از قرائن پیداست که وی در انتخابات کاندیدا خواهد شد.

انتهای پیام/




Source link