مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که انجام شده به دنبال این هستیم که تا پایان ماه رمضان حداقل ۲۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان خرم‌آبادی توزیع شود همچنین در صورتی‌ که مردم و خیرین بیشتر پای کار بیایند این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.


کریم خورشیدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای در راستای اجرای معنویات رهبری مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در طرح‌های مومنانه اقداماتی در این حوزه انجام داده است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها هیچگونه کمک مالی از دولت و سایر ارگان‌های حکومتی دریافت نمی‌کنند، افزود: تمام فعالیت‌هایی که در این قرارگاه انجام شده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین میسر شده است.

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که انجام شده به دنبال این هستیم که تا پایان ماه رمضان حداقل ۲۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان خرم‌آبادی توزیع شود همچنین در صورتی‌ که مردم و خیرین بیشتر پای کار بیایند این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

خورشیدوند با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد مردم لرستان در این حوزه سنگ و تمام گذاشته‌اند، تصریح کرد: این حمایت‌ها ریشه در فرهنگ غنی مردم لرستان در حوزه انفاق دارد و از همین تربیون از تمام مردم استان که در این حوزه حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

لازم به ذکر است که این قرارگاه امروز بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان خرم‌آبادی توزیع کرد.

 

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link