نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی مورد تهاجم زورگویان عالم است و در اثر تعلیم و تربیت اسلامی و حضور مردم در همه عرصه‌ها است که انقلاب تداوم می‌یابد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز گذشته مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه عقیدتی سیاسی در سپاه لرستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) به اهمیت شب قدر اشاره کرد و گفت: همین شب‌ها و این مراسم‌ها است که این کشور را در برابر زورگویان عالم استوار نگه داشته است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، روز معلم را به همه اساتید و معلمین تبریم گفت و افزود: همه ما مدیون معلمان هستیم. امروز تداوم نظام اسلامی وابسته به تعلیم و تربیت اسلامی است و آگر مردم به سمت و سویی بروند و نظام در سمتی دگر باشد آثار زیان باری در پی خواهد داشت که آن آثار غیر قابل تحمل است.

امان جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: تداوم نظام جمهوری اسلامی با تعلیم و تربیت اسلامی حفظ می‌شود.

شاهرخی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی مورد تهاجم زورگویان عالم است و در اثر تعلیم و تربیت اسلامی و حضور مردم در همه عرصه‌ها است که انقلاب تداوم می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: باید حرم ایران اسلامی را با چنگ و دندان حفظ کنیم و در انتخابات باید حضور در صحنه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر کسانی به هر دلیلی در جنگ ۸ ساله حضور نداشتند امروز شرکت در انتخابات برای آنها یعنی دفاع از نور در برابر ظلمت و دفاع از حرم کشور است.

وی در ادامه به بحث توجه به اقتدار در مذاکرات و موفقیت در کارزار میدان برای موفقیت در دیپلماسی اشاره کرد و افزود: در طول ۷۰ سال گذشته شاهد مذاکره فلسطین با رژیم اشغالگر بودیم اما در این مدت فقط نقشه فلسطین کوچک و قلمرو رژیم اشغال‌گر بیشتر شده است و این نیاز به توضیح و تفسیر ندارد که ببینیم دشمن از مذاکره فقط به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

شاهرخی یادآور شد: در برجام هم دیدیم که طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.

وی در ادامه به مقوله مهم انتخابات ایران و عنوان کرد: در مساله انتخابات باید با برنامه‌ریزی صحیح و شناخت لازم عمل کرد و باید امید آفرینی در مردم شکل بگیرد و همه اینها در سایه تعلیم و تربیت اسلامی است.

انتهای پیام/




Source link