به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس علیشاهی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مرحله ششم از کمک‌های احسان و نیکوکاری و کمک‌های مومنانه را کلید زدیم، اظهار داشت: در این رابطه ۱۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیرین و بانک پاسارگاد که قسمت عمده را به عهده داشته و هیئت رزمندگان سپاه […]


به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس علیشاهی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مرحله ششم از کمک‌های احسان و نیکوکاری و کمک‌های مومنانه را کلید زدیم، اظهار داشت: در این رابطه ۱۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیرین و بانک پاسارگاد که قسمت عمده را به عهده داشته و هیئت رزمندگان سپاه لرستان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه مواد غذایی درجه یک از جمله برنج ایرانی درجه یک، قند، شکر، روغن و… در این بسته‌های معیشتی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است، لذا جمعاً ۴۵۰ میلیون تومان برای تهیه ۱۰۰۰ بسته غذایی هزینه شده است.

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نیز هر شب ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با تاکید بر اینکه این بسته‌های معیشتی در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که در جریان شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، افزود: حرکتی که رهبر معظم انقلاب آغاز گر آن بودند تاکنون با قوت اجرا شده و تا پایان کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

سردار علیشاهی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نیز هر شب ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود، یادآور شد: سال گذشته نیز در ماه رمضان هر شب هزار پرس غذای گرم توزیع می‌کردیم که امسال نیز این برنامه به قوت خود باقی است.

اجرای ششمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه سپاه لرستان

۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

وی یادآور شد: مجموعاً در ۶ مرحله کمک‌های مومنانه خیران و مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان، ۷ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با بیان اینکه خانواده‌هایی که این بسته‌های معیشتی را دریافت می‌کنند از قبل توسط سپاه استان شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: کمک‌ها در سپاه و مجموعه‌های سپاه خارج از کمک‌هایی است که دستگاه‌های بهزیستی و کمیته امداد برای اقشار تحت پوشش خود انجام می‌دهند.

سردار علیشاهی خاطرنشان کرد: بسته‌های تهیه شده در سپاه در بین کاسب‌ها، رانندگان، کارگران فصلی و کسانی که توان مالی پایینی دارد توزیع می‌شود و نحوه توزیع نیز به گونه‌ای است که احترام و عزت اشخاص حفظ شود و این بسته‌ها با احترام درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه لرستان از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم بود و اقدامات حمایتی خود از جمله ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تهیه و توزیع ماسک، سرکشی از خانواده‌های نیازمند، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، توزیع بسته‌های معیشتی و… را انجام داده است.



Source link