مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در فروردین ماه امسال میزان بارگیری ریلی در لرستان ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است چنانکه در این مدت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تن بارگیری در راه‌آهن لرستان صورت گرفت است.


فخرالدین پیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در فروردین ماه امسال با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت‌های سیمان دورود و پتروشیمی خرم‌آباد صورت گرفته میزان بارگیری ریلی در لرستان ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته  رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تن بارگیری در راه‌آهن لرستان صورت گرفت است، ادامه داد: این بارها توسط ۸۷۰ واگن جابه جا شده است.

 مدیرکل راه آهن لرستان بیان کرد:  در سال گذشته راه‌آهن لرستان ۱۸۲ هزارتن از مبادی راه آهن بارگیری و از طریق خطوط ریلی استان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته ایم همچنین طی این مدت تن کیلومتر بار حمل شده خالص و ناخالص رشد ۶ درصدی داشته است.

پیروزفر با اشاره به اینکه  بیش از ۱۱۲ هزار مسافر حومه‌ای و بین شهری از طریق راه آهن لرستان در سال ۹۹ جابجا شدند، تصریح کرد: ارتقا سرعت بازرگانی و همچنین کاهش هزینه ها با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش همکاران ، بهره وری لکوموتیو در مقایسه با سال قبل ، رشد ۱۹ درصدی بمبلغ (۳۳۰ میلیارد ریال) داشته است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link