به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ارائه گزارش‌هایی بودیم که متأسفانه خبرهای خوبی درباره وضعیت استان‌های کشور نداشت. وی اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ارائه گزارش‌هایی بودیم که متأسفانه خبرهای خوبی درباره وضعیت استان‌های کشور نداشت.

وی اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ وضعیت بد کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و از طرفی تعداد بستری‌ها رو به افزایش گذاشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: با توجه به شرایط استان، محدودیت‌های هوشمند کرونایی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر در استان تمدید می‌شود که ضرورت دارد مردم، کسبه و بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای آنها همکاری کنند.

ثمینی ضمن تشکر از همکاری کسبه و بازاریان، تصریح کرد: گزارشات واصله حکایت از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از اصناف و گروه‌هایی که مجاز به فعالیت در شرایط کنونی هستند، مانند نانوایی‌ها، قصابی‌ها و سوپرمارکت‌ها دارد که تاکید می‌شود نظارت‌ها در این زمینه افزایش یابد تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود.

وی در ادامه یادآور شد: بر اساس تصمیم ستاد استانی زمان آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی نیز از ساعت ۹ صبح خواهد بود و ادارات با توجه به نوع خدمات خود در شرایط کنونی از یک سوم ظرفیت کارکنان در محل کار بهره گیری کرده و مابقی از دور کاری استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تاکید کرد: از هم استانی‌های محترم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، عزاداری‌ها، دورهمی و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها در رابطه با مهار و کنترل بیماری همکاری کنند تا بتوانیم به خوبی از این شرایط خارج شویم.
 



Source link