به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز چهارشنبه در سخنانی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهر الیگودرز، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای را در سطح شهر […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز چهارشنبه در سخنانی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهر الیگودرز، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای را در سطح شهر الیگودرز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل، پل آهنی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لوله‌های گاز، لوله‌های چاه آب کشاورزی و ادوات کشاورزی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به شناسایی مال باختگان، به شهروندان توصیه کرد که اماکن خصوصی و کارگاه‌های خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: مأموران انتظامی بخش انتظامی «سیلاخور» شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۵ دستگاه موتور و ۳۵ دستگاه پنل کولرگازی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت تهران بارگیری شده بود، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند و متهم نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد.



Source link