امام جمعه پل‌دختر گفت: انتخابات سالم و پرشور،با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است که موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود ودر خرداد ماه این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز  درجمع پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ،انتخابات  را درکشور رخدادی بسیار مهم دانست و اظهارکرد: انتخابات سالم و پرشور،با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است که موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود ودر خرداد ماه این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ملت ایران ،استکبار جهانی و هم‌دستان آنها به دنبال ۲ راه‌برد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شکست جریان  انقلاب در انتخابات هستند، که برای از بین بردن این نظام آن را برنامه‌ریزی کردند.

امام جمعه پل‌دختر، وحدت ملی را سرمایه معنوی ملت ایران  دانست و گفت: باید برای تحقق این امر مهم به عنوان اهرم شکست دشمنان تلاش کرد و  از آن حراست وحفاظت شود.  

وی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد وافزود: خطر کرونا بیخ گوش فرزندان خردسال نیز می‌باشد ومتاسفانه در نتایج تست کرونا کودکان در بعضی مناطق مثبت اعلام و این فوق العاده خطرناک است.

موسوی ازتلاش بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان شهرستان پل‌دختر درشرایط کرونایی تقدیرکرد و یادآورشد: تعطیلی دانشگاه‌ها ، مدارس ، آموزشگاه‌ها و تقلیل حضور کارکنان دولت به منزله دورهمی و اجتماع و تفریحات با جمعیت زیاد نیست و این با هیچ منطقی سازگاری  ندارد.

وی افزود: بزرگترین کمک مومنانه در ماه رمضان، امروز کمک به قطع زنجیره منحوس کرونا است و خانواده‌های پل‌دختری آژیر خطر که در کوچه و خیابان‌ها به صدا درمی‌آید را جدی بگیرد.

امام جمعه پل‌دختر گفت:مردم بهترین گزینه برای خنثی ومعدوم کردن شیوع  ویروس کرونا هستند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه خانگی این امر محقق می‌شود.

وی تظاهر به روزه‌خواری در انظار عموم را هتک حرمت آموزه‌های دینی دانست و افزود: اگر این‌گونه موارد درپل‌دختر به صورت جزیی مشاهده می‌شود، باید جلوی آن گرفته شود.

موسوی یادآور شد: هر شخص باید آمر به معروف و ناهی از منکر به ویژه در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باشد.

امام جمعه پل‌دختر ازمبلغان این شهرستان در سطح شهر و روستا خواست در راستای حفظ حرمت ماه مبارک وگوش‌زد کردن خطر جدی موج چهارم کرونا آگاهی‌بخشی کنند.

انتهای پیام/




Source link