نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز قدرت ارتش در مذاکرات کشور با قدرت‌های جهانی تاثیر گذار است و باعث افزیش قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده کشور شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،  حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در مراسم رژه خودرویی که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شده بود، اظهار داشت: بدنه اصلی ارتش جمهوری اسلامی  در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی بودند که همگی در خانواده‌های مومن و متدین تربیت شده بودند و شهیدان فلاحی، فکوری، بابایی و صیاد شیرازی نمونه ای از این افراد هستند.

وی با بیان اینکه جوانان متدین ارتش پس از شنیدن ندای امام امت در مورد پیوستگی به امت و انقلاب را با جان و دل پذیرفتند، افزود: ارتشیان در روز ۲۱ بهمن به امام و امت پیوستند و این کار باعث پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب در دوان دفاع مقدس ارتش با  تمام توان به دفاع از ملت و انقلاب پرداخت و در این راه هزاران شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی   یکی از عناصر مهم امنیت و قدرت ملی کشور است، تصریح کرد: امروز قدرت ارتش در مذاکرات کشور با قدرت‌های جهانی تاثیر گذار است و باعث افزیش قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری شاهد قطعه سازی در ارتش و نیروهای مسلح کشور هستیم و اکثر قطعات مورد نیاز کشور با همکاری دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح ساخته می‌شوند و همین موضوع نشان دهنده این موضوع است که تحریم های ظالمانه آمریک شکست خورده است.

نمیاینده ولی فقیه در لرستان با عنوان کردن این موضوع که ارتش در تمام حوادث طبیعی نوک پیکان خدمت رسانی به مردم  قرار دارد، گفت: وجود ارتش قدرتمند تضمین کننده ایجاد صلح و امنیت در کشور است.

 

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

 




Source link