به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، امروز در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده […]


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، امروز در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تبریک روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و لشکر ۸۴ پیاده لرستان در دوران دفاع مقدس و خیر مقدم به نمایندگان یگان‌های آجا در استان لرستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه نور و ماه مهمانی خداست، خداوند می‌خواهد این سفره معنوی را بگستراند و بندگانش به رشد معنوی برسند و خداوند به ما توفیق بدهد بهره کافی را از این ماه ببریم.

وی گفت: ارتش ایران و بدنه ارتش جوانان مسلمان و انقلابی هستند، علی ر غم اینکه دشمنان مأموریت داشتند که ارتش را برای اهداف و حکومت شاهنشاهی حفظ کنند اما موفق نشدند و ارتش در همان روزهای اول به ملت پیوست و بیعت همافران نیروی هوایی در روز ۱۹ بهمن ۵۷ بیانگر این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باز دشمن ساکت ننشست و با کودتاهای طراحی شده قصد داشت که ملت ایران و ارتش مردمی آن را به چالش بکشاند اما حمایت‌های امام راحل از ارتش مانع از این دسیسه‌ها شد و ارتش بدنه و اقتدار خود را حفظ کرد و خوشبختانه در کنار مردم به خوبی نقش خود را انجام داد.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: بنده در مناطق عملیاتی با افتخار در خدمت ارتشیان بوده ام در مناطق جنوب در یگان‌ها و لشکرهای ۹۲ و ۲۱ ارتش با تمام وجود حس کردم که ایمان و اعتقاد ارتشیان ذاتی است.

وی گفت: وقتی آمریکا ارتش را در خدمت خود ندید شعار انحلال ارتش را دادند و این نشان پیوستن ارتش به ملت بود؛ امام دوراندیش ایستادگی کرد و در ۲۸ فروردین پیامی صادر کرد که ملت و ارتش برادرند و باید حرمت ارتش نگه‌داشته شود و ارتش باید تمام مجاهدت خودش را برای حفظ ملت و مرزهای کشور به‌کار بگیرد که این نشان از ملتزم بودن ارتش ملت در برابر دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ما در ارتش نیروهای زیادی چون شهید فکوری، بابایی، صیاد شیرازی و در لشکر ۸۴ شهدایی را دیدیم که هر کدام به تنهایی می‌توانند الگویی شایسته برای جوانان ما باشند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: ارتش ما در شمال و شمال غرب و جنوب و تمامی مرزها برای دفاع از مرزهای کشور حضور داشته و دارد و خوشبختانه در این رشادت‌ها لشکر ۸۴ نیز همواره پیشرو بوده است و هم اکنون هم الحمدالله لشکر ۸۴ با پیشینه درخشان همچنان پیشتاز و آماده به کار است.



Source link