خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۴ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است. این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه‌ای که […]



خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۴ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه‌ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه‌ای تاریخی یاد می‌کنند.

در آخرین اظهار نظر، «جعفر طولابی» فرماندار مرکز لرستان در نشست مجازی با خبرنگاران در رابطه با این پروژه، گفت: برای این پروژه بعد از سال‌ها رکود کاری، سرمایه گذار جدید انتخاب شد.

وی بیان کرد: مقدمات ادامه پروژه فراهم شده و بخشی از امورات اداری مربوط به این طرح از سوی شهرداری و راه و شهرسازی که مانع کار بوده در حال برطرف شدن است.

فرماندار مرکز لرستان افزود: این پروژه در آینده نزدیک فعال خواهد شد.

استاندار لرستان نیز در این رابطه گفته: بخش عمده مکانیسم اجرای پروژه در بحث ساخت و ساز و محوطه سازی راکد مانده است.

خادمی افزود: سرمایه گذار پروژه نیز برای تسریع در روند کار مکلف شده در بازه زمانی مشخص، نسبت به اجرای تعهدات خود در قبال دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

وی ابراز امیدواری کرده با تسهیل در رفع مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد، عملیات ساخت و تکمیل آن در کمترین زمان ممکن آغاز و پروژه به بهره برداری برسد.



Source link