دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با مرگ ۹ نفر دیگر از هم‌استانی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۱۴۵۹ شهروند رسید، ضمن اینکه در این بازه زمانی ۹۷۰ نفر در مراکز درمانی سراسر استان بستری شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مریم کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان اظهار کرد: به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و شروع پیک چهارم کرونا در استان، در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان و همچنین جان‌باختگان به کووید ۱۹ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با مرگ ۹ نفر دیگر از هم‌استانی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۱۴۵۹ شهروند رسید، ضمن اینکه در این بازه زمانی ۹۷۰ نفر در مراکز درمانی سراسر استان بستری شدند.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد کل مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان تا پایان روز ۲۲ فروردین به رقم ۸۸ هزار و ۸۴۲ نفر رسیده است.

کوشکی با اشاره به ارسال ۲۸۸ هزار و ۲۲۱ نمونه به آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، افزود: از این تعداد، ۲۸۴ هزار و ۱۶۰ نمونه پاسخ داده شده که ۱۹۵ هزار و ۳۰۹ مورد آن ها منفی بوده است.

انتهای پیام/




Source link