به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته، با تلاش کارشناسان اداره کل و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های بازرسی همکار استان، ۸۷۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تأسیسات گاز پرکنی استان انجام شد. وی افزود: در این مدت هزار و ۹۷ مورد نمونه برداری […]



به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته، با تلاش کارشناسان اداره کل و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های بازرسی همکار استان، ۸۷۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تأسیسات گاز پرکنی استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت هزار و ۹۷ مورد نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی استان انجام شد و به آزمایشگاه‌های اداره کل و آزمایشگاه‌های همکار برای آزمون مطابق با استانداردهای ملی مربوطه، ارسال شد.

مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: علاوه بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل فرآورده‌های توزیع شده در سطح عرضه و سالم سازی بازار مصرف، در سال گذشته چهار هزار و ۳۳ مورد بازرسی و ۲۰۶ نمونه برداری از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی همکار انجام شد.

قنبریان اظهار داشت: در راستای نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی‌ها و زمین‌های بازی، با استفاده از توان شرکت‌های بازرسی و هم چنین در بازدیدهای دوره‌ای کارشناس اداره کل و نمایندگان شهرداری‌ها، ۲۸۷ مورد بازرسی از وسایل بازی در سال گذشته انجام شده است.



Source link