به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: برخی اشخاص اقدام به جعل پایان کار ساختمانی برای مردم می‌کردند و متأسفانه مردم استان هم فریب این اشخاص را خورده بودند. وی با تاکید بر اینکه این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مالکین ساختمان‌ها در استان شده است […]



به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: برخی اشخاص اقدام به جعل پایان کار ساختمانی برای مردم می‌کردند و متأسفانه مردم استان هم فریب این اشخاص را خورده بودند.

وی با تاکید بر اینکه این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مالکین ساختمان‌ها در استان شده است عنوان کرد: در این راستا برخی افراد متخلف به دادسرا معرفی شدند.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به اینکه تاکید ما این است که مردم کار خود را از مجاری قانونی انجام دهند گفت: همچنین به ادارات مربوطه از جمله شهرداری تاکید شده برای کار مردم تسهیلات لازم را مدنظر قرار دهند و تسریع لازم را برای صدور پایان کار ساختمان به عمل آورند.

رازانی گفت: همچنین تاکید شده که ارتباط سامانه‌ای لازم بین دفاتر اسناد رسمی و شهرداری برای استعلامات پایان کار ساختمان برقرار شود.



Source link