به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: طرح اجرای مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس رنگ بندی شهرها تمدید شد. وی گفت: با توجه به ادامه دار بودن وضعیت قرمز و نارنجی در سطح استان، طرح هوشمند اجرای محدودیت‌ها متناسب با وضعیت بیماری […]

ادارات لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: طرح اجرای مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس رنگ بندی شهرها تمدید شد.

وی گفت: با توجه به ادامه دار بودن وضعیت قرمز و نارنجی در سطح استان، طرح هوشمند اجرای محدودیت‌ها متناسب با وضعیت بیماری کووید ۱۹ تمدید می‌شود.

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: فعالیت کارکنان ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران کشور به استثنا نیروهای مسلح تا اطلاع بعدی در شهرهای وضعیت قرمز بر این اساس بوده که حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه است.

کشکولی با بیان اینکه سایر دستگاه‌های اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان است گفت: همچنین مأموریت‌های اداری لغو می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۵ نفر خواهد بود.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد بود افزود: همچنین در شهرهای وضعیت نارنجی حضور دو سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه خواهد بود.

کشکولی با تاکید بر اینکه همچنین حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه‌های اجرایی را خواهیم داشت ادامه داد: مأموریت‌های اداری غیر ضروری نیز لغو می‌شود.

وی تصریخ کرد: برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر ۲۰ نفر خواهد بود.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: در شهرهای نارنجی تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد بود.

همچنین ببینید :
توقیف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق در لرستان

کشکولی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا یاد آور شد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران در استان تا اطلاع بعدی موظف به اجرای دقیق طرح مذکور هستند و در همین راستا بازرسی‌های دوره‌ای از ادارات انجام خواهد گرفت.

Source link