به گزارش خبرگزاری مهر، کرم یاری در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهزیستی لرستان در سال گذشته گفت: از جملهٔ این اقدامات می‌توان به افتتاح و واگذاری ۱۰۴ مرکز خدمات مثبت زندگی در استان، ایجاد هزار و ۷۸۰ شغل و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد. وی با اشاره به […]



به گزارش خبرگزاری مهر، کرم یاری در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهزیستی لرستان در سال گذشته گفت: از جملهٔ این اقدامات می‌توان به افتتاح و واگذاری ۱۰۴ مرکز خدمات مثبت زندگی در استان، ایجاد هزار و ۷۸۰ شغل و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد.

وی با اشاره به پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض با همکاری شرکای کاری گفت: جذب ۱۸۰ میلیارد ریال مشارکت به صورت نقدی و غیر نقدی، افتتاح ۷۵۰ واحد مسکونی و تحویل به مددجویان، ساخت، تکمیل و تجهیز مرکز شیرخوارگاه با مساعدت خیرین به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: ساخت اداره بهزیستی شهرستان پلدختر با جذب مشارکت ۲۵۰ میلیارد ریالی خیرین، توسعه مراکز مداخله در کاهش طلاق از یک مرکز به ۲۰ مرکز در سراسر استان، افتتاح اولین مرکز درمان جامع و کاهش اعتیاد مبتنی بر درمان، واکسیناسیون مراکز شبانه روزی و سالمندان علیه آنفلوآنزا و کرونا ویروس از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

یاری با اشاره به رشد دو برابری اعتبارات وسایل کمک توانبخشی نسبت به سال ۹۸ گفت: کسب رتبه عالی در جشنواره شهید رجایی بر اساس ارزیابی ستاد جشنواره به عنوان دستگاه برتر، برگزاری مانور شهر بدون مانع با حضور شهرداران و مدیران کل عضو ستاد مناسب سازی استان، تهاتر مبلغ ۷۰ میلیارد ریال بدهی بهزیستی استان که از سال‌های گذشته مانده بود نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: برگزیده شدن سه اثر از استان لرستان در جشنواره کودک قهرمان من، اجرای کامل قانون تعارض منافع و تخصیص و جانمایی پست‌های سازمانی بر اساس شرایط احراز کارکنان که در سال‌های پیش به دلایل زیاد اجرایی نشده بود نیز از دیگر اقدامات و برنامه‌ها بوده است.



Source link