رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: از امروز به مدت دو هفته گروه‌های شغلی دو به بعد تعطیل هستند و فروندگان اغذیه و آبمیوه فروشی‌ها نیز تنها بایستی به صورت بیرون بر فعالیت کنند همچنین مردم می‌توانند واحدهای متخلف را با شماره گیری ۱۲۴ یا ۱۳۵ معرفی کنند.


منوچهر اسبکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در روزهای گذشته در جلسه ستاد کرونا استان مقررر شد که از امروز شاهد بسته بودن گروه‌های کاری دو به بعد به مدت دو هفته تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این کار در استان دستگاه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری می‌کنند، افزود: بازرسان سازمان صمت، اماکن، تعزیرات، اصناف و بهداشت مسئول اجرای این طرح شده‌اند و برای اینکه هر ارگانی جوابگوی کار خود باشد مناطق مختلف شهرها تقسیم شده و هر کدامشان به یک دستگاه داده شده است.

 رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: گروه یک شغلی شامل سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها شیرینی روشی‌ها و نانوایی‌ها، گلفروشی‌ها، آبمیوه فروشان و تمامی تعیرکاران وسایل نقلیه هستند.

اسبکو با اشاره به اینکه رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بایستی تنها به صورت بیرون بر فعالیت کنند، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط اصناف مختلف با شماره گیری ١٢۴ یا ١٣۵ واحد متخلف را معرف کنند و بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link