به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انجام ۹۲۲۰ بازدید از مراکز وابسته به دامپزشکی لرستان خبر داد و اظهار داشت: این بازدیدها ویژه ایام نوروز بوده که در بازه زمانی اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ انجام شده است. وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه اداره کل […]



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انجام ۹۲۲۰ بازدید از مراکز وابسته به دامپزشکی لرستان خبر داد و اظهار داشت: این بازدیدها ویژه ایام نوروز بوده که در بازه زمانی اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه اداره کل دامپزشکی استان لرستان در مباحث نظارت بر مواد خام دامی از نیمه دوم اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۵ اکیپ سیار در استان تشکیل شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان افزود: در این راستا همه مراکز کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز بسته بندی و قطعه بندی، میادین دام، مراکز عرضه مواد خام دامی شامل قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، رستوران‌ها، جگرکی‌ها، مراکز غذای بیرون بر و سایر مراکز مورد بازدید قرار گرفتند.

زبردست یادآور شد: در جریان این بازدیدها مقدار ۵۵۲۷ کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم و در این رابطه ۸ پرونده قضائی تشکیل شده است.



Source link