به گزارش خبرگزاری مهر، یک بهله عقاب مصدوم توسط «امیر رضا پروری» از اساتید گروه شهرسازی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه لرستان و از دوست داران محیط زیست به مرکز قرنطینه حیات وحش خرم آباد تحویل داده شد. یک بهله عقاب که به علت آسیب دیدگی از ناحیه بال قادر به پرواز نبود توسط «امیر رضا […]



به گزارش خبرگزاری مهر، یک بهله عقاب مصدوم توسط «امیر رضا پروری» از اساتید گروه شهرسازی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه لرستان و از دوست داران محیط زیست به مرکز قرنطینه حیات وحش خرم آباد تحویل داده شد.

یک بهله عقاب که به علت آسیب دیدگی از ناحیه بال قادر به پرواز نبود توسط «امیر رضا پروری» از اساتید گروه شهرسازی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه لرستان و از دوست داران محیط زیست، برای مداوا به مرکز قرنطینه حیات وحش خرم آباد تحویل داده شد.

این استاد دانشگاه در خصوص انجام این حرکت زیست محیطی گفت: حفاظت از محیط زیست و حیات وحش وظیفه همه افراد جامعه است و ما باید با رفتارهای مناسب زیست محیطی فرهنگ حفاظت و حراست از محیط زیست را در سطح جامعه گسترش دهیم.

این پرنده پس از بررسی میزان آسیب دیدگی، انجام مراقبت‌های اولیه و مداوا و پس از بهبودی کامل در طبیعت رهاسازی خواهد شد.

اداره کل محیط زیست لرستان ضمن تشکر از اقدام زیست محیطی این استاد دانشگاه، از همه دوستداران محیط زیست تقاضا کرد که با مشاهده هرگونه حیات وحش مصدوم موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ یا ادارات محیط زیست در سراسر استان اطلاع رسانی کنند.



Source link