به گزارش خبرنگار مهر، شاهدخت فتحی بیرانوند امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته از ۱۸ آبان ماه تا پایان سال حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان برای هم استانی‌ها صادر شده است. وی ادامه داد: در این راستا حدود ۲۳ هزار و ۹۶۵ نفر از صندوق همگانی و ۳۵ هزار و۹۷۲ نفر […]



به گزارش خبرنگار مهر، شاهدخت فتحی بیرانوند امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته از ۱۸ آبان ماه تا پایان سال حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان برای هم استانی‌ها صادر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۲۳ هزار و ۹۶۵ نفر از صندوق همگانی و ۳۵ هزار و۹۷۲ نفر از صندوق روستاییان، دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از ۱۸ آبان ماه سال گذشته دفترچه بیمه سلامت به صورت رایگان صادر خواهد شد.

فتحی بیرانوند افزود: برای افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند، امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی فراهم شده است که می‌توانند در سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/isc بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یکی از صندوق‌های مرود نظر را انتخاب و از مزایای آن بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: افراد فاقد پوشش بیمه و افرادی که دفترچه آنها نیاز به تعویض دارند می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور اقدام به دریافت دفترچه کنند.



Source link