به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه‌ای معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان لرستان را اعلام کردند. بر این اساس وضعیت شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا، قرمز است، وضعیت شهرهای دورود، دلفان و سلسله نارنجی و […]



به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه‌ای معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان لرستان را اعلام کردند.

بر این اساس وضعیت شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا، قرمز است، وضعیت شهرهای دورود، دلفان و سلسله نارنجی و وضعیت شهرهای پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی زرد است.

در این راستا از تمامی مردم شریف استان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری شهری و مسافرت‌های بین شهری و به ویژه حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری را اعمال کنند.

با توجه به شرایط پر ریسک استان، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط قرمز و افزایش مبتلایان و مرگ و میر می‌شود.



Source link