به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فتحی بیرانوند امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: ورود به مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اعم از پناهگاه‌های حیات وحش، مناطق حفاظت شده و آثار طبیعی ملی در روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت ممنوع است. وی افزود: با توجه به شیوع […]



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فتحی بیرانوند امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: ورود به مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اعم از پناهگاه‌های حیات وحش، مناطق حفاظت شده و آثار طبیعی ملی در روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت ممنوع است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان لرستان برای حفظ سلامت مردم و همچنین دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ورود به پناهگاه حیات وحش «سفید کوه» ازنا، مناطق حفاظت شده «سفید کوه» خرم آباد، «اشترانکوه»، «قالیکوه»، «شادابکوه» و اثر طبیعی ملی غار «ماهی کور» استان لرستان در روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت ممنوع است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان گفت: ورودی‌های این مناطق مسدود خواهد بود و لذا از هموطنان محترم تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود، از مراجعه به این مناطق در روز طبیعت خودداری کرده و با در خانه ماندن به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

 



Source link