رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: بانوان تنها ۳ درصد از جرائم کیفری کشور را مرتکب می‌شوند که امید است به زودی زندان‌های بدون حضور زنان را داشته باشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد ، ظهر امروز محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌های کشور در آئین آزادی زندانیان بدهکار مالی خرم‌آباد، اظهار داشت: در آغاز سال از خداوند خواستاریم که با کمک همکاران، گام مثبتی در عرصه کمک به زندانیان برداشته شود.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) در خصوص زندانیان که نگاه همه انسان‌ها خطا رفته و خداوند بندگانی را دوست دارد که در درگاه خداوند اظهار تقصیر کرده است، افزود: با توجه به سخن مقام معظم رهبری که زندان را درمانگاه تلقی کردند و مسئولان زندان‌ها وظیفه درمان زندانیان را به عهده دارند. 

رئیس سازمان زندان‌های کشور خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که امروز با کمک خیرین و ستاد دیه و نگاه دلسوزانه همکاران قضایی زمینه آزادی ۹ نفر از زندانیان مالی در خرم‌آباد فراهم شده و امیدواریم که دیگر هرگز این داروی تلخ را تجربه نکنند. 

حاج محمدی با تشکر از رئیس سازمان زندان‌های لرستان در بازدید از بند نسوان با بیان اینکه دیدن زنان در زندان بسیار دردناک است، گفت: بانوان تنها ۳ درصد از جرائم کیفری کشور را مرتکب می‌شوند که امید است به زودی زندان‌های بدون حضور زنان را داشته باشیم.

انتهای پیام/




Source link