به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۵۶ هزار و ۵۷۳ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است. وی با بیان اینکه جواب ۲۵۴ هزار و ۵۴۳ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا […]



به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۵۶ هزار و ۵۷۳ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۵۴ هزار و ۵۴۳ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۷۵ هزار و ۱۰۰ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۷۹ هزار و ۴۳۹ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۸۳ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۲۷۰ مورد عنوان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، از تغییر وضعیت کرونایی ازنا و بروجرد به قرمز و خرم آباد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان به رنگ نارنجی شیوع کرونا خبر داد.

کوشکی گفت: موج چهارم کرونا در استان آغاز شده است.

بنابر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۷۴ هزار و ۴۹۶ نفر و فوتی‌ها نیز یک‌هزار و ۳۸۰ مورد بوده است.



Source link