نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تخصیص نیافتن آب توسط وزارت نیرو به استان آن هم در لرستانی که از زمین‌های کشاورزی مستعد فراوانی برخوردار است یکی از مهمترین عوامل توسعه نیافتن لرستان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار  نمایندگان اقشار مختلف مردم با رئیس قوه قضاییه، اظهار داشت: حضور رئیس قوه  قضاییه در لرستان میتواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند. 

وی با بیان اینکه کارنامه آیت الله رئیسی طی دو سال گذشته در راستای تحقق آرمان های انقلاب بوده است، افزود: استان لرستان خواستگاه علما و دانشمندان بسیاری طی سال های گذشته بوده است و مردم  این استان در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۶ هزار شهید ارادت و علاقه خود را به انقلاب نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: طی یک سال گذشته هیئت‌های مختلفی از طرف دستگاه قضاء در استان حضور پیدا کردند و مزیت‌ها و مشکلات استان را شناسایی کردند و آنها را به رئیس دستگاه قضا منتقل کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی با اشاره مزیت‌های کشاورزی، گردشگری،  منابع مالی و  معادن سنگ تصریح کرد: لرستان با گذشت ۴۲ سال از انقلاب هنوز از عدم  توسعه رنج می‌برد و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات اجتماعی بسیاری در استان شده است. 

وی خاطر نشان کرد: تخصیص نیافتن آب  توسط وزارت نیرو به استان آن هم در لرستانی که از زمین‌های کشاورزی مستعد فراوانی برخوردار است یکی از مهمترین عوامل توسعه نیافتن لرستان است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امیدواریم همانند سایر سفرهای آیت الله رئیسی که باعث حل مشکلات مناطق مختلف کشور شده است این موضوع در لرستان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link