به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۵۵ هزار و ۱۶۵ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است. وی با بیان اینکه جواب ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در […]



به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۵۵ هزار و ۱۶۵ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۷۴ هزار و ۴۹۶ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۷۸ هزار و ۳۶۳ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۸۰ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۲۶۴ مورد عنوان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، از تغییر وضعیت سه شهرستان به رنگ نارنجی شیوع کرونا خبر داد.

کوشکی گفت: استان را خطر پیک چهارم کرونا تهدید می‌کند.

بنابر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۷۳ هزار و ۹۱۲ نفر و فوتی‌ها نیز یک‌هزار و ۳۷۸ مورد بوده است.



Source link