نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی گفت: بی تردید سربازان گمنام امام زمان(عج) در عین گمنامی یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و همواره با درایت و هوشمندی، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را با شکست مواجه کرده‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به‌مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) پیامی به شرح صادر کرد؛ 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

فرا رسیدن عید عزیز نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) که به نام هفته بزرگداشت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از فداکاری و تلاش های بی وقفه این فرزندان دلسوز میهن اسلامی که امنیت و آرامش جامعه را مدیون رشادت‌هایشان هستیم، تقدیر و تشکر نمایم.

نامگذاری روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام بیانگر نقش کلیدی و راهبردی سربازان گمنام در صیانت از ارزش‌های اسلامی و ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) در عین گمنامی یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و همواره با درایت و هوشمندی، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را با شکست مواجه کرده‌اند و از امنیت جامعه حراست نموده و آسایش و آرامش را به مردم هدیه می‌دهند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) به محضر مردم شریف استان لرستان و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند، این روز را به طور ویژه خدمت برادران دلسوز اداره اطلاعات استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت برایشان سرافرازی و سربلندی را در همه امور، درخواست می نمایم.

انتهای پیام/




Source link