به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملکی صادقی گفت: بیشترین سرعت لحظه‌ای ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف وسایل نقلیه در ششمین روز سال ۱۴۰۰ در محور پلدختر- خرم آباد به میزان ۹۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد. وی افزود: کمترین سرعت وسایل نقلیه در این روز نیز به محور ازنا – شازند با ۳۴.۶ کیلومتر […]



به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملکی صادقی گفت: بیشترین سرعت لحظه‌ای ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف وسایل نقلیه در ششمین روز سال ۱۴۰۰ در محور پلدختر- خرم آباد به میزان ۹۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

وی افزود: کمترین سرعت وسایل نقلیه در این روز نیز به محور ازنا – شازند با ۳۴.۶ کیلومتر بر ساعت تعلق داشت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به آمار تردد در ششم فروردین امسال گفت: در این روز ۳۸۳ هزار و ۸۸۷ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه از رشدی برابر ۷۳ درصد برخوردار است.

ملکی صادقی با بیان‌اینکه ساعت اوج تردد بین ۱۸ تا ۱۹ بوده است، گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد ششم فروردین ماه ۴۹ هزار و ۶۵۰ دستگاه ثبت شده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین با ۵۲ درصد در محور پلدختر – اندیمشک صورت گرفته است.

وی بیشترین تردد را مربوط به محور سه راهی الشتر – خرم آباد با ۱۴ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: محورهای خرم آباد سه راهی الشتر – خرم آباد و سه راهی – چالانچولان به ترتیب در رتبه‌های بعدی تردد در این روز قرار دارند.



Source link