به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان‌های خرم آباد، ازنا، الیگودرز و دورود با تغییر شرایط از زرد به نارنجی و شهرستان بروجرد به قرمز تبدیل شده‌اند که محدودیت‌های مطابق با این شرایط در شهرهای […]

محدودیت‌های جدید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز شنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان‌های خرم آباد، ازنا، الیگودرز و دورود با تغییر شرایط از زرد به نارنجی و شهرستان بروجرد به قرمز تبدیل شده‌اند که محدودیت‌های مطابق با این شرایط در شهرهای یاد شده اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرایط قبل از پایان سال، تجمعات در خریدهای ایام نوروز و از طرفی پایین آمدن سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل در بروز این تغییرات است.

معاون استاندار لرستان افزود: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان مقرر شد قانون منع ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۲۲ در کشور اجرایی شود.

ثمینی تصریح کرد: در جلسه امروز با تصمیم ستاد ملی مصوب شد بخش خصوصی با استفاده از ارز نیمایی نسبت به واردات واکسن کرونا تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان اقدام کند و در بحث تزریق به داوطلبان نیز این عمل با نظارت وزارت بهداشت و قیمت تمام شده صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: هم استانی‌های محترم با لحاظ شرایط شکننده استان، از برگزاری هرگونه تجمع بخصوص در نیمه شعبان پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند.

Source link