به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی در سخنانی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و عربده کشی با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهر، بلافاصله و کمتر از چند دقیقه مأموران گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۶ «پشته» در محل حاضر شدند. وی […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی در سخنانی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و عربده کشی با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهر، بلافاصله و کمتر از چند دقیقه مأموران گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۶ «پشته» در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران مشاهده شده تعداد ۵ نفر با در دست داشتن چاقو اقدام به قدرت نمایی می‌کنند که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشته اند، مأموران ضمن محاصره محل با قدرت و اقتدار هر ۵ نفر را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت می‌دهند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی و بررسی سوابق نامبردگان مشخص شد همگی دارای سوابق اعم از شرارت، تیراندازی و چاقوکشی هستند که با دستور مقام قضائی همگی روانه زندان شدند.

سرهنگ دولتشاهی ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت عنوان کرد، هر کس بخواهد اقدام به قدرت نمایی و امنیت مردم را خدشه دار کند قطعاً واکنش پلیس به افراد شرور و مخل نظم و امنیت سخت و پشیمان کننده خواهد بود و دستگاه قضائی هم اشد مجازات را برای آنها در نظر خواهد گرفت.



Source link