به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: در پی کسب اخبار مبنی بر توزیع و فروش قرص‌های غیر مجاز توسط یک واحد عرضه دخانیات در سطح یکی از محلات شهر خرم آباد که به صورت پاتوق فعالیت می‌کرد بلافاصله در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. وی گفت: پس از رصدهای صورت گرفته […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: در پی کسب اخبار مبنی بر توزیع و فروش قرص‌های غیر مجاز توسط یک واحد عرضه دخانیات در سطح یکی از محلات شهر خرم آباد که به صورت پاتوق فعالیت می‌کرد بلافاصله در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از رصدهای صورت گرفته توسط مأموران کلانتری ۱۵ ولیعصر (عج) این شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر بازرسی، تعداد هزار و ۷۳۶ عدد انواع قرص متادون و … به همراه مقدار ۲۷۵ سی سی شربت متادون کشف و ضبط و مکان مورد نظر پلمپ شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد، ضمن هشدار به سوداگران مرگ، عنوان کرد: عزم پلیس و دستگاه قضائی مبارزه قاطع و بی امان با سوداگران مرگ است و به خانواده‌ها توصیه کرد از فرزندان خود بیشتر مواظبت کنند تا خدای ناکرده توسط افراد و دوستان ناباب به کام اعتیاد کشیده نشوند.



Source link