به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد منصوری در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال کشتارگاه‌ها تا سوم فروردین تعطیل هستند به منظور رفع مشکل کمبود مرغ به طور میانگین روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است. وی، بیان داشت: سهمیه مرغ منجمد لرستان در مجموع ۲۴۰ تن بود که […]



به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد منصوری در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال کشتارگاه‌ها تا سوم فروردین تعطیل هستند به منظور رفع مشکل کمبود مرغ به طور میانگین روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد در حال توزیع است.

وی، بیان داشت: سهمیه مرغ منجمد لرستان در مجموع ۲۴۰ تن بود که در روزهای پایانی سال ۹۹ بر اساس سرانه جمعیتی بین شهرستان‌ها تقسیم و توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: علاوه بر این میزان توزیع شده با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان صمت استان مقدار ۵۰ تن دیگر مرغ منجمد در اولین روز سال ۱۴۰۰ تأمین شده که با وجود همه مشکلات از جمله تعطیلی بانک‌ها برای پرداخت پول و تهیه خودروی مخصوص حمل مرغ منجمد و… به تدریج جذب و روزانه به طور ۱۰ تا ۱۵ تن در چهار نقطه شهر خرم‌آباد توزیع می‌شود.

منصوری افزود: کشتارگاه‌های مرغ روز سوم سال جدید تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صمت بر اساس یک برنامه ریزی مدون اقدام به کشتار مرغ خواهند کرد.

وی گفت: امیدواریم با تدابیری که به این منظور اتخاذ شده همچنین تلاش‌های شبانه روزی همکاران در سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرآیند توزیع مرغ حالت عادی به خود بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: از مردم خواست مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مردم به اندازه نیاز خود اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.



Source link