به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۶ هزار و ۷۵۱ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است. وی با بیان اینکه جواب ۲۴۵ هزار و ۱۱۷ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در […]



به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۶ هزار و ۷۵۱ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۴۵ هزار و ۱۱۷ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۷۱ هزار و ۸۶۷ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۷۳ هزار و ۲۴۶ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۶۸ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۱۷۵ مورد عنوان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گفت: وضعیت کرونایی سه شهرستان به نارنجی تبدیل شده است و در این راستا هم استانی‌های گرامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خود و فرزندانتان مراقبت کنید.

بنابر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۷۱ هزار و ۷۰۸ و فوتی‌ها نیز یک‌هزار و ۳۶۶ مورد بوده است.



Source link