به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه‌ای معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان لرستان را اعلام کردند. بر این اساس وضعیت شهرهای خرم آباد، الیگودرز، ازنا، کوهدشت، دلفان، سلسله، رومشکان و چگنی زرد و وضعیت شهرهای بروجرد، دورود […]



به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه‌ای معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان لرستان را اعلام کردند.

بر این اساس وضعیت شهرهای خرم آباد، الیگودرز، ازنا، کوهدشت، دلفان، سلسله، رومشکان و چگنی زرد و وضعیت شهرهای بروجرد، دورود و پلدختر نارنجی است.

در این اطلاعیه تاکید شده: از تمامی مردم شریف استان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری شهری و مسافرت‌های بین شهری و به ویژه عدم حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری را اعمال کنند.

با توجه به شرایط پر ریسک استان، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط نارنجی و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می‌شود.



Source link