به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی شهر پلدختر و دورود از زرد به نارنجی تبدیل شده است اظهار داشت: استان لرستان در خصوص مدیریت کرونا خوب عمل کرده و امیدواریم این عملکرد به خوبی ادامه یابد. وی عنوان کرد: استان لرستان از نظر […]



به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی شهر پلدختر و دورود از زرد به نارنجی تبدیل شده است اظهار داشت: استان لرستان در خصوص مدیریت کرونا خوب عمل کرده و امیدواریم این عملکرد به خوبی ادامه یابد.

وی عنوان کرد: استان لرستان از نظر تعداد تست، مراقبت، مقابله و درمان در شاخص‌های مناسبی قرار دارد و به خوشبختانه با همکاری مردم و مدافعان سلامت هیچ وقت به شرایط سختی بر نخورد و «آی سی یو» ها به طور کامل پر نشدند.

استاندار لرستان افزود: همسایگی با خوزستان، استان لرستان را به یکی از استان‌های پر ریسک تبدیل کرده است، زیرا ارتباطات تنگاتنگی بین دو استان وجود دارد، در حال حاضر، دو شهر پلدختر و درود از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده‌اند.

خادمی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، بیان داشت: به منظور جلوگیری از پیک چهارم کرونا، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات خصوصاً عدم حضور در مراسم پنجشنبه آخر سال ضروری است.



Source link