به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۲ هزار و ۵۳۱ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است. وی با بیان اینکه جواب ۲۴۰ هزار و ۸۸۲ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در […]



به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۲ هزار و ۵۳۱ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۴۰ هزار و ۸۸۲ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۷۰ هزار و ۷۸۴ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۷۰ هزار و ۹۵ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۶۳ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۱۸۷ مورد عنوان کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش موارد ابتلاء و بستری کرونا در استان گفت: دید و بازدیدهای نوروزی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطر جدی خیز کرونا را به صدا درآورده است.

بنا بر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۷۰ هزار و ۵۲۱ مورد و تعداد فوتی‌ها هم یک هزار و ۳۶۱ نفر بوده است.

 



Source link