امام جمعه پل‌دختر گفت: نارنجی شدن شهرستان پل‌دختر از نظر شیوع ویروس کرونا به معنای تخطی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و برای برون رفت از این وضعیت لازم است محدودیت‌ها از سوی متولیان و مسئولان امر به شدت از سر گرفته شود و با افراد خاطی مماشاتی نداشته باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در سالن ۹ دی سپاه ناحیه پل‌دختر اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه یکی از کلیدی‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته بوده که امید است این کمک‌ها در سال آینده با قدرت و قوت بیشتری تداوم پیدا کند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سال‌روز میلاد بزرگ پاسدار اسلام عبدالله الحسین (ع) به ویژه به پاسداران، افزود: این روزها فرصت مغتنمی است که  یاد و خاطره همه شهدا به ویژه پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که مایه افتخار سپاه اسلام بودند و هستند را گرامی بداریم.

امام جمعه پل‌دختر به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: نارنجی شدن پل‌دختر نگران کننده و کار را سخت می‌کند و تغییر وضعیت شهرستان از آبی به زرد و اکنون به نارنجی زحمات قرارگاه شهید سلیمانی در مبارزه با شیوع کرونا را به راحتی هدر داد.

وی افزود: نارنجی شدن شهرستان پل‌دختر از نظر شیوع ویروس کرونا به معنای تخطی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و برای برون رفت از این وضعیت لازم است محدودیت‌ها از سوی متولیان و مسئولان امر به شدت از سر گرفته شود و با افراد خاطی مماشاتی نداشته باشد.

موسوی یادآورشد: شرایط خطرناک شیوع ویروس جهش یافته کرونا ایجاب می‌کند که مراقب رفتارهای خود باشیم و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها با هماهنگی و منسجم در عمل به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا شهرستان کوتاهی نکنند و به جد ورود پیداکنند تا شهرستان به وضعیت عادی بازگردد.

امام جمعه پل‌دختر بیان داشت: دستگاه قضایی به خاطر سلامت مردم با متولیان مبارزه با کرونا هم‌کاری کند و محدودیت‌ها از جمله انسداد راه‌ها به ویژه در رابطه با پنج‌شنبه آخرسال و ورود به آرامستان‌ها را اعمال و این هشدار را جدی بگیرند.

انتهای پیام/




Source link