به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه رسانه‌ای «نسل نو» اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعبیری فرمودند که دهه فجر و ۲۲ بهمن به مثابه عید قربان است اظهار داشت: در این راستا ما تا به ۲۲ بهمن ۵۷ […]



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه رسانه‌ای «نسل نو» اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعبیری فرمودند که دهه فجر و ۲۲ بهمن به مثابه عید قربان است اظهار داشت: در این راستا ما تا به ۲۲ بهمن ۵۷ رسیدیم، قربانیان زیادی را در این مسیر برای اسلام و تداوم انقلاب اسلامی اهدا کردیم.

وی، عنوان کرد: ما راه سخت و دشواری را همراه با رویدادهای فراوان پشت سر گذاشتیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه باید از خواسته‌های شخصی و مادی گذشت تا به نقطه مطلوب نائل شویم، گفت: روز پاسدار به معنای روز گذشتن از خواسته‌های شخصی، مادی و حتی آرزوهای حلالی که حق طبیعی هر انسان بوده، است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره اینکه کسانی که در مناسبت‌های گوناگون، در تعظیم شعائر الهی و فعالیت‌های جهادی پای کار می آیند، از نفس خود گذشته اند و توانستند در جهاد اصغر موفق شوند، افزود: خوشا به حال کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند این عمل صالح را به نام دیگران، نیکان و نظام اسلامی بنویسند.

وی، بیان داشت: تعظیم شعائر اسلامی یک وظیفه بوده که بر عهده هر مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه این شعائر الهی روزی خودش را در دفاع مقدس هشت ساله، روزی در تلاش برای جهاد علمی، در سیل پلدختر و … نشان می‌دهد ادامه داد: موفقیت‌های انقلاب اسلامی همه در سایه گذشت از خواسته‌های شخصی است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: نیاز است که پاسداشت کنیم کسانی را که از خواسته‌های شخصی خود در راه انقلاب و تداوم آن گذشتند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان عدالت، نفی تبعیض، ارتقا، پیشرفت، مبارزه با فساد، شایسته سالاری، مدیریت جهادی و انقلابی و … گفت: باید رسیدن به اهداف و آرمان‌های متعالی مدنظر قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: هر دولت، مجلس و قوه باید این گفتمان را با عمل، مورد توجه قرار دهد و تا رسیدن به نقطه مطلوب باید ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه با همت جوانان انقلابی و همه دستگاه‌های اجرایی این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد: با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، آینده خوبی را برای کشور و استان رقم خواهیم زد.



Source link