به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال بیش از ۵ تُن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. وی از اجرای ۱۵۶۰ طرح منطقه‌ای مبارزه با […]



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال بیش از ۵ تُن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از اجرای ۱۵۶۰ طرح منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: رویکرد پلیس استان پاکسازی نقاط آلوده است و در این راستا نیز طی امسال ۱۰۱ طرح و عملیات مشترک را به اجرا درآورده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۴۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، خاطرنشان کرد: طی امسال ۱۱ هزار و ۴۸۵ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب همچنین از کشف ۲۱۰ میلیارد کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۸ باند قاچاق کالا نیز منهدم شده است، خاطرنشان کرد: ۱۹۹۸ خودرو حامل کالای قاچاق نیز در استان توقیف شده است.



Source link