رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته میزان فروش اصناف استان درماه‌های پایانی سال در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است اما اگر این وضعیت را با اسفند سال ۹۷ مقایسه کنیم طی این میزان فروش اصناف لرستان به یک سوم رسیده است.


منوچهر اسبکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی روزهای اخیر جلسات متعددی با اصناف سایر استان‌ها برگزار کرده‌ایم که بر اساس این جلسات وضعیت تامین کالاهای اساسی و قیمت مرغ و گوشت در لرستان  نسبت به  سایر استان‌های دیگر بهتر است.

وی با بیان اینکه در این حوزه لرستان جز سه استان اول کشور است، افزود: تحقق این امر تنها به دلیل همکاری ارگان‌های مختلفی مانند سازمان صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اتاق اصناف است.

 رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: وضعیت رونق بازار نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است به طوریکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته میزان فروش اصناف استان در مقایسه با پارسال ۵۰ درصد افزایش داشته است.

اسبکو در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: با وجود رونق نسبی که بازار نسبت به سال گذشته داشته است اما اگر این وضعیت را  با اسفند سال ۹۷ مقایسه کنیم در بهترین حالت میزان فروش اصناف لرستان طی این مدت به یک سوم رسیده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link